keskiviikko 31. toukokuuta 2006

moi.

Siis tiiättekö, en oo ollu juoksemassa piitkään aikaan. Varmaan viimeksi viikonloppuna kun Manukin oli mukana. Ihan tyhmää, ehkäpä se Jonna on "vähän" laiskistunut. Luulisin. Mutta viikko alkoi tosi hyvin! Eka ku jonna oli pakannu mut pinkkiin me mentiin jonnekki ihan ihime paikkaan, muistelin kyllä että oon käyny sielä joskus ennenki.. Ei voi muistaa. Mutta nyt siellä oli yks poika joka vaan juoksi ja juoksi ja juoksi ja juoksi ja juoksi mun kanssa, ei koskaa lopettanut! Sitte me mentiin jonku ihan mahtavan kurasen pellon läpi ja arvatkaa mitä siellä oli? Ihka oma lampi! Se oli aika iso ja sitä oli hurjan kiva juosta ympäri. Aika mahtavaa. Sitte mä vähän kyllä loikin sinne veteenki, oli aika kivaa. Sitte ku lähettiin ni se vietävän jonna pesi mut, eihän tässä ollu enää mitään järkee. Miksei muka sisälle saa mennä kuraisin jaloin? Ainakaan mua se ei haittaisi. Ihan tyhymää. Eikä Jonna ymmärrä mitään. Me oltiin siellä aika myöhään, siellä oli kivoja ihmisiä, ne vaan rapsutteli ja silitteli ja piti sylissä. Oikeasti mä vähän yritin kertoo niille kuinka hirveetä mulla on kotona, mutta ei ne ymmärtäny, pitää yrittää jollain muulla keinolla.

Ja arvatkaa ketä muu siellä oli? Ni se pitkäsääri aki, hassua. Minulla on hurjan pitkät jalat ja juoksen niillä aivan loistavasti ja lujaa! Kun vihdoin luulin löytäneeni kaltaiseni juoksijan ihmisestä niin ei. Se kömpelys vain kaatuilee jos se yrittää juosta, ei se ole edes vaivautunut opettelemaan niiden jalkojensa käyttöä.. Tyhmä mies. Ja se typerys pitkäsääri ei päästänyt mua sänkyyn, jouduin nukkuun lattialla. Kuulitte oikein LATTIALLA. Se sanakin on jo ihan hirveä. Lattia. Lattiasta tuleen mieleen joku kylmä paikka mihin laitetaan kaikki alempiarvoiset kuolemaan. Niimpä minä taistelin.. ja taistelin ... ja taistelin.. mutta se pitkäsääri aki oli opetellut tyhmyyksissään käyttämään käsiään ennenkuin jalkojaan. Se pikkumies antoi minulle kaikkea hyvää, ja aivan ihme, niimpä Jonna tuli niihin tuloksiin että meidän on aika lähteä kotiin. Se idiootti.

Se pitkäsääri tuli sinnekkin mukaan! Uskotteko! Se valtasi sohvan ja minun piti tyytymäni vain yhden hengen paikkaan sohvalla. Mitähän ne oikein kuvittelee. Että suuri Samperi vesikoira muka saisi siinä nukuttua?! Tyhmiä. Jonna pakkasi minut eilenkin pinkkiin, mentiin samaan paikkaan, ja taas uimaan, mutta arvatkaas mitä?! Nyt siellä oli joku lämmin koppi jonne oli hurjan kiva mennä uituaan kun oli märkä ja kylmä ja muuta hirveetä. Se oli ihan kivaa. Sitten Jonna pakkasi minut pinkkiin ja lähdettiin kotiin, taas se pitkäsääri tuli mukaan,ja Taas juuri kun minulle oltiin antamassa jotain hyvää! Ja jouduin yöksi jonnekkin huoneeseen, se pimeä ja kymä. En nähnyt eteeni ja olin kuolla niin typeriin johtoihin. Huusin ja huusin. Ei ne kuulleet. Mutta vihdoin ovi aukesi ja tajusin, minähän olen omassa huoneessa enkä sen jälkeen enään itkenyt. Olimpas minä hupsu. Toivottavasti tämä päivä lähtee paremmin vaikka yksin jouduinkin nukkumaan. Tyhymää.
-Sampperi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)