sunnuntai 7. toukokuuta 2006

Joku pinkki varasti samperin!

Apua, arvatkaas mitä? Mä jouduin nukkumaan koko viimeyön josain ihmeen sohvalla! Oliko vähän kauheeta, ja no, vähän yksinäistä. Vaan se Vanhus Lala sai olla tyynyllä, siis tää on niin eppaa!!! No kun aamua oli menny vasta ihan tovin, se Jonna, vei mut kuunteleen jotain ihan ihime juttua, jotain pinkkiä jota ne myöskin vespaksi kutsuvat. Mä en oikein tajunnu jutun pointtia ku siinä me vaan istuskeltiin, välillä sen pinkin kyydissä ja välillä sen vieressä, outoa vai mitä..? No ei menny kauaakaan ku se laitto mun koriin ja lähettiin ajeleen! oliko aluks vähän kauheeta, muttei oikein uskaltanu vauhdista hypätäkkää vauhtia oli kuitenki hurjat 7! Mutta loppujen lopuksi se oliki ihan kivaa, sielä oli viilee ja sai nukkua ♥

Kävin taas tänään metsässä, Jonnan ja jonku ihan ihmehyypiö sellase toisen pitkäsäären kas ja tietty vanhan lalluskan, sn ison ja lihavan joka on aina mukana, niin käytiin metsässä. Sielä on sellanen kiva pieni rapakko jossa saa aina rämpiä ja kieppua, mutta tänään ei oikein jaksanu. oli jotenki puhti pois ku oli niin lämmin päivä.

Ainiin mä tajusin eilen että se jonna antaa mulle aina makkaraa ja kehuu hirveesti ku sitä kattelee silmiin, emmä tajua miks mutta kai mä niin teen ku se on niin hurjan kannattavaa. Eilen kävi myöskin Jeppe ja Jessika meillä kylässä, jessika lähinnä vain murisi mutta jeppe, vihdoinkin joku pieni koira, vähän niinkuin Wagner sielä kotipuolessa, suostu leikkimään. leikittiin siinä vaikka kuinka kauan!
Mutta nyt on kyllä niin hirmu nälkä että on aivan pakko mennä syömään!
- Samperi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)