tiistai 9. toukokuuta 2006

Yksin kotona kolmonen.


Eilinen. 
Apua, arvatkaa vain mitä ne tekivät minulle eilen?! Jättivät yksin. Pitkäksi aikaa! Vähän aluksi huusin, ainakin niin kauan että jonna kuuli. Ihan vain siksi että sille tulisi huono omatunto. Oliko vähän tylsää! Mutta onneksi Päivi (se kellä taisto ja hitsi ja vilma asuu) tuli pelastamaan mut yksinäisyydestä. Siellä mä sitten olin taiston luona leikkimässä... Kunnes se Jonna tuli ja vei mut tylsään kotiin.


Mutta onneksi ei kestänyt kovinkaan kauaa ennenkun päivi ja taisto<3 antanut="" d="" ei="" en="" ennen="" h="" hakemaan.="" hitsi="" hitsin="" ihan="" ilman="" iv="" j="" ja="" jai="" jaksaa="" jonna="" jonnaa="" kanssa="" kauheen="" kenen="" kiva="" koko="" ku="" kuitenkin.="" kun="" kuollut="" kyll="" leikki="" lleen="" m="" minua="" mit="" muista="" mun="" mutinoita.="" mutta="" muuten="" n="" niin="" niit="" oli="" olisin="" on="" oo="" p="" ruokakuppi="" sain="" se="" siis="" siit="" sitten="" sy="" tai="" taisto="" taiston="" tarkkaan="" tulivat="" tyhm="" tyls="" tylsyyteen.="" v="" vaan="" vaikka="" varmaan="" vilma="" vilman="">

Ja sitte viä, arvatkaa mitä muuta tapahtu! mä leikin ja hypin vilman päällä, niin se tiukkapipo alko hyppiin mun päällä ja meinas antaa oikein kunnolla turpiin. Mutta sitte onneks Päivi ja Jonna ehti hätiin. Ja mä huusin ku palosireeni, miksen olisi huutanu? Muahan yritettiin tappaa. En kyllä tajua. kyllä vain kaikkien muiden päällä saa hyppiä. Paitsi Hitsin ja Lalan ja Jakin.. No oikeastaan vain Taiston päällä voi hyppiä. mutta mistäs minä sen olisin tiennyt?

Illalla, mua vietiin vielä johonki kylään. Sielä oli musta koira jonka nimi oli Rusina. se oli vähän hupsu, se pelkäs mua ja kyllä mäki vähä tietty sitä. Sit mä yritin ettiä ruokaa, ku mua on pidetty nälässä varmaan sielä kotona. En löytäny ky luun, se oli hyvää siihen asti ku Rusina vei sen.
Taisto tuli meille kylään illalla, oli ne muutkin mutta Taistohan se pääasia nyt lähinnä on. No mä vähä niinku simahdin ihan kesken juhlien sohvalle, ja kun mä vähä heräsin, mua vietiin heti ulos. Meillä kun ei näköjään edes nukkua saa rauhassa.

Kun tultiin pihalta niin mähän olin niin virkeä! Mutta mitäs kummaa. Päivi olikin jo lähtenyt, aivan liian aikaisin sanoisinko ja vienyt hupsuna Taiston mukanaan. Minäkun luulin että Taisto sai tulla yökylään mutta ei. Siinä minä sitten leikin ja riehuin yksin, tietysti aina välillä jonna yritti jotain mussuttaa että mitäs jos nyt nukuttais ja lala jotain örisi mutta mitäs minä heistä kun iltakin oli vielä niin nuori.
Mutta nyt minä lopetan ehkäpä saavun taas kun aika on kypsä !
- Samperi.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)