lauantai 13. toukokuuta 2006

Eikä kertaakaan yksin, koko päivänä!

Oli aika mahtava päivä. En nimittäin joutunut yksin kertaakaan! Ekaks päivi tuli meille, se oli varmaan unohtanut taiston johonki ku se ei ollut mukana. Harmillista kyllä.

Tänään(kin) oltiin päivillä, sitten kävin moikkaamassa Sampoa ja Sampon Nooraa. Ne oli aika kivoja. Mutta jonna taa pilasi kaiken juuri väärällä hetkellä ja otti mukaansa jonnekkin autoon. Eipä muuten muttakun olisin ihan juuri saanut ruokaa.. Jonna ei ikinä ymmärrä.

Mutta onneksi pääsin Tasen luo kylään. Tase on kyllä ihan huippu! Se on ehkä ainut joka osaa leikkiä mun kans kunnolla. Hitsi tai Vilma ei oikein hoksaa, ni niiden kanssa on tyhmä leikkiä. Hitsi kyllä joskus, mutta se vaan sanoo että mee muualle et sä oot liian pieni ja lapsellinen tai jos mä oon kahestaa tasen kaa, ni se tunkee väliin. Ja Vilma. No Viliman kas oonki vähä varovaisempi ku Vilima voi antaa selkään. Ja muutenki sen kas on vaikee leikkiä ku se pelkää aina välillä mua, ei kyllä enää onneksi niin paljoo, mutta vähän.

Sit mentiin illalla vielä vähän metsään juokseen. Aina vähän aluksi jänskättää mutta kyllä sitten myöhemmin uskallan mennä mukaan hakemaan keppiä. Tase onneksi aina välillä leikkii mun kans eikä ole laisinkaan niin tylsää, ja tasen kanssa mä juoksentelen metsässä, oon harjaantunu siinäkin jo aika hyväksi. En kaatuile ja pääsen sielä metsässä vaikka minkälaisten risujen yli loikkimalla. Ja juoksenkin jo aika kovaa.

Illalla, kun tultiin kotiin tapasin taas uusia tyyppejä. Ne vähän silittelivät ja kehuivat ja pussailivat. Olin taas kaiken keskipiste, se on mahtavaa! Sitten mentiin ulos ja jonna leikki mun kanssa, se haki mun koiralelun ja heitteli sitä mulle. Sitte se haki kepin ja heitteli sitä. Sitte se haki jotain hyvää makkaraa ja tehtiin taas niitä samoja juttuja ku silloin metsässä. Kun istuin, sain makkaran. Kun vain istuin ja istuin vaikka jonna käveli pois, sain makkaran. Kun tulin luokse, sain makkaran. Kun katsoin, sain makkaran. Jonna on varmaan vähän hupsu kun se antaa makkaran niin helposti. Mutta hyvä mun kannalta. Nyt pitää mennä syömään kunnon ruokaa. TaTa!!
-Samperi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)