keskiviikko 7. kesäkuuta 2006

Trää

Siis arvatkaas mitä?! Vilma ja hitsi oli mun luona yökylässä! Aika mahtavaa sanoisinko. Päivi oli kyllä todella höperö, se unohti Taiston ihan vallan! Vähän harmitti, mutta ei se mitään sitten enään loppujen lopuksi, ihan vain tyttöjen keskenkin oli mahtavaa. Hitsi oli kiva koska se leikki koko ajan. Mutta vilma, noh, älkääs nyt sitten sanoko tätä kenellekkään, mutta minä luulen, että vilma ei ole ollut kovin montaa kertaa yökylässä. Vilma nimittäin itkeskeli yöllä. Oikeasti. Edes minä en itkisi. En varmasti.

Illalla oli kivaa, ei tarvinnut leikkiä yksin. Hitsi nimittäin leikki mun kanssa ihan ääneti kauan aikaa! Sängyssä oli nelistään vähän ahdasta, mutta sopu tilaa antaa. Vilma se ei kyllä oikein ollut samaa mieltä, se vain retkotti sielä niinkuin euroopan omistaja tai mikä se sanonta lieneekään. Ei ollut helppoa löytää oikeaa hyvää paikkaa.

Ja arvatkaas mitä? lala se ei kyllä hoida pentujaan sitten yhtään! Aamulla kun Lalan piti käydä nopeasti pissalla niin ne luikahti taas naapuriin ja oli siellä ainakin yhteen! Mutta onneksi meillä oulussa oli jo kokemusta asiasta. Meillä nimittäin joku ihan oikeasti jätti lapsensa! Mikä lienee teiniäiti.. Mutta ainakin minä tiesin mitä piti tehdä. Menin koppaan missä pennut nukkuivat, nuolin ja pesin ne hyvin puhtaiksi, en tosin voinut syöttää niitä, harmi. Olisin kyllä sen tehnyt jos vain olisin voinut.

Sitten tuli jotain ihan outoja ihmisiä, ne tulivat kuulemma katsomaan uutta pentua, ymmärsin että tämä on minun mahdollisuuteni päästä täältä. Olin oikein parhaillani, nuoleskelin ja esitin leikkejäni, sekä sitä kuinka osaan pentuja hoitaa. Voi kuinka monitoimikoira olenkaan! He päättivät viedä juuri minut, ainakin luulin niin... Kunnes Jonna pilasi taas kaiken. Aina Jonna.

Se otti minut niiden ihmisten silmien alta ja ne jäivät vain katsomaan niitä "muka niin söpöjä pentuja".. Pah. Sitten he vain lähtivät. Törkeää.

Toivottavasti huominen päivä on parempi.
-samperi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)