sunnuntai 21. lokakuuta 2007

Apua, jalkapallo on joutunut mahaani !

Avatkaas mitä Jonna nt on keksinyt pääni menoksi? Se on alkanut laittaa ruokaani voita! Se aikoo lihottaa minut pilviin! Jonna ei ymmärrä että minun on kevyempi juosta pienenä, muutenkin Jonnan laiskuuden ansiosta juoksuvauhtini on hidastunut pilvistä maahan. Miettikää nyt jos minulle tulee vielä jotain lisäpainoa pulkkaan. Kauheaa. Ja kaiken lisäksi mahani paisui. Aivan kuin mahaani oltaisiin tungettu joku aivan hjuuts jalkkispallo! Illalla en muka hajuni vuoksi saanut nukkua sängyssä. Typerää. Oma moka.

Niin, ja eilen tuli lunta! Ensilumi. Wou. Ja vaikka sitä oli hyvin vähän, oli silti tosi kivaa. Mahtavaa suorastaan. Ollaan oltu koko viikko täällä kotona jossa saa juosta. Jonna kyllä sanoi, että huomenna palataan kauhajoelle, ja ollaan kerralla putkeen kaksi viikkoa. EIEIEIEI. Kuinka minä sitten juoksen, pian minä jään kaikista jälkeen. 


Niin ja Manukin tuli käymään tänään, oli jotain aivan siistiä! Mutta arvatkaa mikä ei ollut? Se, että manu juoksee jo tosi lujaa. Kohta varmasti minuakin lujempaa. O ou. Mutta ny minulla on jo kiire treenaahan, törmäillään jos treenaukseltani ehdin. 
Moi.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)