sunnuntai 5. marraskuuta 2006

Näytelmiä ja kavereita ja tokoja ja vaikka mitä!

Arvatkaas mitä. Tai ettehän te nyt kovin kyllä arvaile kun ette tiedä mitä arvailla. Mikä on arvauksen idea? Ei voi tietää mutta asiaan silti. 


Hmm. Mistä nyt alottasi kun on tapahtunut niin paljon kaikenlaista. No ensinnäkin lunta on jo aika hirveästi ja on aivan mahtavaa kun saa juosta hangessa! Lumi on hauskaa kun voi sukellella ja voi vaikkapa piilotua hankeen! On vain typerää että hankeen jää jälkiä, kaikkihan voi seurata niitä piilopaikkaan.. Typerää. 
Niin, ja sitten käytiin jonnan kanssa jossain sedän tykönä. Puhuivat jostain sirusta ja siruttamisesta. Tiedä sitten mitä puhuivat mutta se setä antoi paljon karkkia, ja jonna on typerä jos luulee minua laihaksi. Eläinlääkäri (luulin kuulleeni että jonna sanoi että eläinlääkäri) sanoi että olen HOIKKA. Jos jossain niin laihassa ja hoikassa on suuri ero. Olen siis sopiva, täydellinen. Ehkä jonna ei enään syötä minulle voita? Ehkä. 



Sitten, viime viikonloppuna, arvatkaas mitä? Me mentiin manun työ kylään! Ihan yökylään! Oli kiva riehua manun kanssa, mutta mulla oli illalla ihan hirveä väsy eikä manu oikein antanu mun nukkua. Ja keskellä yötä Mervi, oulun äiskä tuli kylään! Ja nukkuun mun viereen. Oli kiva ku sai nukkua ihan vaikka päällä ja mervi rapsutteli. Aamulla mervi laitto mut super hienoksi, en kyllä oikein tykkää hienostelusta, tyttöjen hommaa etten paremmin sanoisi. Mutta jonnakin sanoi että kohta mennään paikkaan missä on niin paljon tyttöjä että kannattaiasi laittautua. Manukin laitettiin tosi hienoksi.


Sitten kun mentiin sinne jonnekkin. Tiedä oikein mikä se oli, mutta kerrankin jonna puhui minulle totta! Siellä oli koiria. Tyttöjä. Ihan vieläkin pyörryttää se tyttömäärä! Niin ja sitten näin Kerttu siskon, se vähän ärähteli minulle, mutta vaikeasti tavoiteltavat ovat hotteja. Harmi myös että Kerttu oli sisko. 


Mervi juoksutti minua jossain kehässä ja asetteli. Joku mies sorkki suutani ja muutenkin. Mutta ihan kivahan se oli olla huomionkeskipisteenä(Kotona kun sitä en ole ikinä). Sain jonkun punasen nauhan. Mitään ne kuvitelevat minun silläkin tekevän? Ei sitten yhtään mitään. Oi ja siellä oli myös Uljas. Ulljaalla meni kuulemma tosi hyvin. Jonna ei päästänyt minua samaan kehään uljaan kanssa, jonna oli tyhmä ja antoi uljaan voittaa. Kyllä minä voittanut olisin. Ollaan saman värisiä kuitenkin. 



Ainiin. älkää sitten sanoko kenellekkään mutta se mies sanoi että olen keskeneräinen, ikäistäni nuoremman näköinen. MINUN mielestäni SE että on HYVIN SäILYNYT ei tarkoita sitä että on jälkeenjäänyt. Toivottavasti kukaan tyttö ei ikinä kuule tuota..


Jonna sanoi ettei ota minua ikinä enään kauppaan mukaan. Ja pöh. Arvatkaa vain kuinka typerästä syystä? Jonna oli menossa hakemaan muka minulle nakkeja. KYllähän minä tiesin että tässä on salajuoni menossa ja jonna on hylkäämässä minua, tai kauppaamassa pimeästi jonnekkin orjaksi johonkin. Jonna meni sinne kauppaan, minä käytin luovia taikuritaitojani ja irrottauduin köydestä (Joka myös hirttoköytenä tunnetaan) ja odotin ovenavautumista ja juoksin sisälle kauppaan. WOU en olisi koskaan uskonut että kauppa voi olla nii täynnä ruokaa! Miksi jonnan jääkaappi on aina niin tyhjä kun kerran on tällaiset keräily jutut keksitty. Jonna ei vaantaas tajuu. 


Kuitenkin. Olin hukassa niiden hyllyjen välissä ja ajattelin mennä yhdeltä mieheltä kysymään tietä niin olin pulassa. Se otti minut kiinni ja vei takaisin sinne mistä olin tullutkin. Ulos. Kylmään. Alennusmyyntiin. Mutta onneksi jonna tulikin takaisin!! Onneksi. Jonna olikin varmaan tajunnut miten paljon se menettäisi. Jonna ei kyllä yhtään ollut iloinen kun samainen mies tuli selittämään sille jotain jostain karkausretkestä. Minä en todellakaan karannut minä olisin vain palannut jonna luo. Iso ero siinäkin.


Tokossa olen jo mestari. Ainakin omasta mielestäni. Osaan jo vaikka mitä ja jonna on minusta todella ylpeä!

Mutta ei mistään tokosta nyt puhuta kun minusta on tullut mies! Ai miten? No lala ja minä päätimmekin tehdä( tai minä päätin, lala oli muuten vain jutussa mukana) pieniä sampereita!! Mutta jonna oli todella vihainen yllätyksestä ja soitti heti eläinlääkäriin. Jonna sanoi että yksi samperi täs porukas riittää. Jonna ei taaskaan ymmärtänyt. Ei se ikinä. 
Mut moi 
5.11

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)