maanantai 18. joulukuuta 2006

Jonna on idiootti.

Aamulla kun viimein pääsi pissalle niin arvatkaa mitä mä löysin?! Aivan sairaas siistin polun. Mutkaisen ja kaikkea. Aivan sairaan siistiä, ja kun juoksin sitä polkua, tulin aivan sairaan siistin talon luo. Asukkaatkin olivat kivoja. Ne huusivat ja huitoivat laukuillaan.Mahtava leikki. Sitten jonna vain huusi minut takaisin. ILON PILAAJA!. Sitten se raivosi, keskellä pururadan tietä! N O L O A. Ja sitten vielä joku mies, hieman vanhempi käveli ohitse, ja näki kaiken. Ja jonna se vain raivosi. Ja raivosi. Se mies katsoi vielä pitkän ajan jälkeenkin taakseen. Vähäks mua pojat hävetti. Vaikka oon jo iso poika kaikki vaan huutaa.

Ja koko viimeviikon jonna sainoi että laittaa minut lähetyskirpparille myyntiin, "Josko susta edes jotaki hyötyä olis" ! Mä en tajua mitä mä oon tehny väärin! Mistä mä voin tietää ettei makkarin seinää saa syödä, tai patjoja repiä? Tai että aina pitää pyytää ulos jos on pissahätä?
TODELLA TYPERää.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)