tiistai 14. marraskuuta 2006

Terve!

Arvatkaa vaan missä oon ollu? No olin eilen koulussa (Jonnan mukaan eskari) ja arvatkaas mitä? Olin laiskista laiskin. Jonna on tottunut aivan liian hyvälle tässä mun käyttäytymisessa. On aika rankkaa olla näin pienenä poikana se mallioppilas!?

Mutta kaiken lisäksi näin manun! Jess, manun kanssa on kyllä hurjan mukava painia, lala on aivan liian laiska siihe, ja lalasta puheen ollen, lalan silmä on paljon parempi, vähän aamuisin se pitää vielä simiä kiinni mutta jonna laittaa jotain tippoja ja se paranee. Ainakin hetkeksi.

Pitäisi saada jonna lenkille. Musta tuntuu että mun kunto laskee. Olisiko vähän noloa!!
Mut pitää kiitää moi
- saperi

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Rähinäryhmä kiittää palautteestasi!
Valvonta käytössä että huomataan kaikki kommentit :)